گردشگری

ساخت وبلاگ

 

ولنتاین 98 در 6 شهر عاشقانه دنیا , زیباترین شهرهای دنیا , شهرهای رمانتیک دنیا , قشنگ ترین شهرهای دنیا , ولنتاین عاشقانه , اسپانیا , ایتالیا , یونان , فرانسه , تایلند

وقتی که صحبت از یک سفر دو نفره می شود، همه ما در ذهن خود مکان ها عاشقانه و رمانتیکی را تصور می کنیم تا تقریبا بیشترین زمانمان را در آنجا سپری کنیم. پس چنانچه بخواهیم ولنتاین خود را در کشوری دیگر باشیم، لازم است که مکان ها عاشقانه آن کشور را بشناسیم. امروز، یابکس قصد دارد که شما را با خود به تعدادی از این مکان ها عاشقانه ببرد تا شما را با آن ها آشنا کند. پس تا پایان با یابکس همراه باشید تا ولنتاین ۹۸ را در ۶ شهر عاشقانه دنیا جشن بگیرید.

بهترین کادو ولنتاین را در اسپانیا seville بگیرید

 

Seville یکی از زیباترین شهرها اسپانیاست. این شهر به قدری زیبا و پر جاذبه است، که شما به عنوان یک زوج حتی می توانید برای مدت یکسال هم به آنجا نقل مکان کنید. باغ ها سرسبز و طبیعت بکر، معماری زیبا، مکان ها تاریخی که بدون شک شما را با خود به دورانی دیگر می برد.

جالب است بدانید که این شهر از نظر اقتصادی و مالی برای شما سفر مقرون به صرفه ای را رقم خواهد زد. بدون شک بهترین کادو ولنتاین، سفر به این شهر می تواند باشد.

ولنتاین 98 در 6 شهر عاشقانه دنیا , زیباترین شهرهای دنیا , شهرهای رمانتیک دنیا , قشنگ ترین شهرهای دنیا , ولنتاین عاشقانه , اسپانیا , ایتالیا , یونان , فرانسه , تایلند

ولنتاین عاشقانه در ایتالیا Positano

 

Positano یکی از شهرها زیبا و باشکوه ایتالیاست و مطمئنا اگر ولنتاین ۹۸ را به این شهر بروید، سال ها بعد هم مجددا این کار را تکرار خواهید کرد. این شهر ساحلی با ساختمان ها رنگی پاستلی، خیابان ها پیچ در پیچ، کوه هایی بلند و زیبا، بازارها محلی منظره ای خارق العاده را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که هرساله این شهر گردشگران زیادی برای یک سفر عاشقانه به خود جذب می کند.

ولنتاین 98 در 6 شهر عاشقانه دنیا , زیباترین شهرهای دنیا , شهرهای رمانتیک دنیا , قشنگ ترین شهرهای دنیا , ولنتاین عاشقانه , اسپانیا , ایتالیا , یونان , فرانسه , تایلند

ولنتاین ۹۸ در یونان Santorini

 

سانتورینی یکی از محبوب ترین جزایر یونان است که مقصد بسیاری از ماه عسل ها عاشقانه در دنیاست. فکرش را بکنید، قرار گرفتن در کنار دریا اژه، تماشا غروب ها رنگی، استراحتگاه هایی که در کنار صخره ها ساخته شده اند و پیاده روی در خیابان ها زیبا و رویایی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و ولنتاین بی نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

ولنتاین 98 در 6 شهر عاشقانه دنیا , زیباترین شهرهای دنیا , شهرهای رمانتیک دنیا , قشنگ ترین شهرهای دنیا , ولنتاین عاشقانه , اسپانیا , ایتالیا , یونان , فرانسه , تایلند
گردشگری...
ما را در سایت گردشگری دنبال می کنید

برچسب : کادو ولنتاین , یابکس ,سفر در ولنتاین ,ولنتاین 98 ,هدیه ولنتاین, نویسنده : نگین زبید macansafar بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 26 / 10 / 1398 ساعت: 13:20

 

همه ما می دانیم که کادو ولنتاین جزئی جدا ناپذیر از جشن ولنتاین است و هدایا زیبا برای ولنتاین نشان دهنده علاقه و محبت شما به عشقتان است. اما اینکه چه کادویی بخریم معمولا دغدغه همه ماست و ما هر ساله تقریبا با این مسئله مواجه هستیم. چنانچه ولنتاین ۹۸ را در کشوری دیگر هستید، متن زیر شما را کمک خواهد کرد که کادویی مناسب یا به عبارتی شگفت انگیزترین هدایای ولنتاین را برای عشقتان تدارک ببینید. پس یابکس را دنبال کنید.

 

در ابتدا یابکس پیشنهاد می کند، در صورتی که ولنتاین ۹۸ را در کشوری دیگر هستید، کادویی را انتخاب کنید که عشقتان با دیدن آن به یاد سفر رویایی تان به آن کشور بیافتد. پس امسال باید در انتخاب هایتان کمی بیشتر از سال ها گذشته دقت کنید.

 

بهترین هدیه فرانسوی برای کادوی ولنتاین

چنانچه ولنتاین ۹۸ را در فرانسه بودید، پیشنهاد می کنیم که حتما و در درجه اول به سراغ عطرها خوشبو و بی نظیر فرانسوی بروید. چراکه عطرها این کشور واقعا فوق العاده است از برند ها مشهور عطرها فرانسوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

هرمس

شانل

دیور

لانکوم

گرلین

بالنسیاگا

لاگوست

جیونچی

ضمنا از گذاشتن شکلات ها فرانسوی در باکس هدایاتون هرگز غافل نشوید. شکلات ها فرانسوی به جرات می توان گفت از بهترین و خوش طعم ترین شکلات ها دنیاست.

 

چرم، زیباترین هدیه ایتالیایی

اگر ولنتاین ۹۸ را در ایتالیا هستید، حتما و حتما به سراغ لوازمات چرمی این کشور بروید و مطمئن باشید که بهترین انتخاب را برای کادو ولنتاین کرده اید. چراکه چرم ها ایتالیایی بسیار مشهور و البته کمی گران قیمت هستند. از برند ها چرم این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

توسکانی

گوچی

پرادا

آنیما

ریبل

برایت

 

 

ولنتاین ۹۸ با زیباترین بدلیجات هندی

درصورتی که ولنتاین ۹۸ را تصمیم گرفتید که با عشقتان به هند سفر کنید، پیشنهاد می کنیم که در فکر چیزی جز بدلیجات برای کادو ولنتاین نباشید. هند، کشوری است که امروز بازار بدلیجاتش به شدت رونق گرفته است و تقریبا می توان گفت که در تولید بدلیجات حرف اول را می زند.

 

 

 

با لباس ها ترک از ولنتاین ۹۸ استقبال کنید

شاید اگر ولنتاین ۹۸ را در کشوری دیگر جز ترکیه بودید، هرگز خرید لباس را به عنوان کادو ولنتاین به شما توصیه نمی کردم. اما برندها لباس ترکیه واقعا شگفت انگیز و متنوع هستند. پس حتما برای خرید کادو ولنتاین در ترکیه به سراغ چیزی جز لباس نروید. از برند ها معروف لباس در ترکیه می توان موارد زیر را نام برد:

 

H&M

Machka

Roman

Koton

Tween

LC Waikiki

Que

Y London

Efor

تاپ شاپ

مانگو

 

سخن آخر

از شما ممنونیم که تا پایان این نوشته با یابکس همراه بودید. چنانچه قصد دارید ولنتاین ۹۸ را در کشوری دیگر باشید، می توانید به بلاگ یابکس مراجعه کنید و با مراکز خرید دیگر کشورها دنیا آشنا شوید و هدیه ولنتاین ۹۸ را از آنجا خریداری کنید. ضمنا چنانچه نظر یا پیشنهادی درباره خرید کادو ولنتاین دارید، حتما در قسمت نظرات بیان کنید.

گردشگری...
ما را در سایت گردشگری دنبال می کنید

برچسب : کادو ولنتاین ,یابکس , هدیه ولنتاین ,سفر در ولنتاین ,ولنتاین 98 , نویسنده : نگین زبید macansafar بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 24 / 10 / 1398 ساعت: 15:24

ولنتاین ۹۸ و یک سفر عاشقانه. مطمئنا شما هم با شنیدن نام ولنتاین کادوها و شکلات هایی که در جعبه ها قرمز رنگ چیده شده اند را به خاطر می آورید. با رسیدن ماه بهمن تقریبا اغلب زوج ها بخصوص قشر جوان جامعه دغدغه این را دارند که چه هدیه ای برای روز ولنتاین یا ۲۵ بهمن و به عبارتی جشن ولنتاین بخرند و چه برنامه ای تدارک ببینند.

یابکس | Yabex امروز دراین مقاله قصد داریم، شما را در این خصوص کمی بهتر و البته متفاوت تر راهنمایی کنیم. پس پیشنهاد می کنم که تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

تقریبا مدت زمان زیادی تا روز ولنتاین باقی نمانده است. پس باید کمی سریع تر دست به کار شوید و ولنتاین امسال را به شکلی دیگر و البته در کشوری دیگر برگزار کنید. بله درست خواندید در کشوری دیگر!

سفر عاشقانه در ولنتاین

یابکس در این جا شما را با خود به دو کشور زیبا در دنیا می بریم و ولنتاین ۲۰۲۰ را بسیار متفاوت تر از سال ها گذشته جشن می گیریم.

ولنتاین در کشور ایتالیا

 

همه می دانند که ایتالیایی ها مردمانی بسیارعاشق پیشه هستند و خبری بهتر از ازدواج و نامزدی برایشان وجود ندارد. اگر در یک روز معمولی در خیابان ها ایتالیا قدم بزنید حتما زوج هایی را خواهید دید که آنقدر غرق در صحبت عاشقانه شده اند که دنیا اطرافشان را کاملا به دست فراموشی سپرده اند. عشق در میان زندگی، اشعار، کتاب ها، فیلم ها و… ایتالیایی ها یک اصل ضروری و البته بنیادین است. بنابراین اصلا جای تعجب ندارد که ولنتاین یک اتفاق بسیار بزرگ در میان این مردمان عاشق پیشه باشد.

درست است که ولنتاین در اصل از ایتالیا شروع شده است اما مردم ایتالیا این جشن را بسیار متفاوت نسبت به مردم انگلستان و آمریکا برگزار می کنند. در روز ولنتاین تمام شهرها ایتالیا و هر چیزی که در خیابان ها و فروشگاه ها وجود دارد، از قبیل کیک و شیرینی و جواهرات در خدمت ولنتاین و عاشقان است. تمام رستوران ها محلی در ایتالیا به مناسبت ولنتاین منو مخصوصی از غذاها را به همراه یک بطری شراب گازدار سرو می کنند.

ولنتاین ۲۰۲۰ در فلورانس ایتالیا

 

فلورانس شهری بسیار رمانتیک و عاشقانه در ایتالیاست. این شهر که در واقع سمبل و نماد رنسانس است، از معماری و آثار خارق العاده هنری بسیاری برخوردار است. فلورانس آنقدر زیباست که شما حتی ساعت ها می توانید در خیابان ها این شهر با عشقتان قدم بزنید و خسته نشوید.

گردش در فلورانس

موزه و گالری اوفیتزی فلورانس در ایتالیا

 

چنانچه قصد دارید ولنتاین ۲۰۲۰ را در ایتالیا باشید، توصیه می کنم که تحت هیچ شرایطی از موزه ها این شهر، فلورانس باستانی غافل نشوید.

Uffizi Gallery این موزه هنری که در منطقه توسکانی ایتالیا قرار دارد، یکی از بزرگترین و مشهورترین موزه ها جهان است که آثار گرانبها هنرمندان برجسته ای را از قبیل میکل آنژ، لئوناردو داوینچی، رافائل، فیلیپو، تیتیان را در خود جای داده است موزه اوفیزی درکنار نقاشی ها و آثار هنری ارزشمندش از معماری بسیار زیبا و باشکوهی برخوردار است.

 

Bargello این موزه ملی که در شهر فلورانس قرار دارد، در قرن هجدهم زندان بوده و سپس در قرن نوزدهم تبدیل به یک موزه شده است. دیوارها آن شاهد بخش ها بسیار مهمی از تاریخ است. امروزه این مجموعه دارای کارهایی از قبیل مجسمه سازی و هنرها تزیینی گوتیک است و همچنین در اتاق ها طبقه همکف آثار قرن شانزدهم مثل چهار شاهکار میکل آنژ به نمایش گذاشته شده است.

 

Galileo این موزه که در کنار رودخانه آرنو و نزدیک به گالری Uffizi است، به ستاره شناس و دانشمند بزرگ، گالیله، اختصاص یافته است و همچنین ابزارها ارزشمند علمی و همچنین آثار باستانی منحصر به فرد گالیله که از میان آن ها تنها دو تلسکوب باقی مانده است در این موزه نگهداری می شود.

 

مراکز خرید

اگر اهل خرید کردن هستید و بیشتر لذت سفر را در آن می دانید، پس پیشنهاد می کنم که حتما به مراکز خرید ایتالیا که در پایین به آن ها اشاره می کنیم بروید. این مراکز خرید آنقدر بزرگ و متنوع هستند که شما به راحتی می توانید هدیه ولنتاین را هم از آنجا بخرید.

Nave de Vero این مرکز خرید که در ونیز قرار دارد، در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و بر مردم و ارزش ها محلی متمرکز است. این مرکز خرید بسیار بزرگ که مجموعه وسیعی از برندها بین المللی و ایتالیایی کم یاب و غیرقابل دسترسی را عرضه می کند، در میان توریست ها آنقدر مشهور نیست.

در دوره ها تخفیف تابستانی و زمستانی شما می توانید به معنای واقعی کلمه خرید کنید و با چمدانی پر از لباس به خانه برگردید. ضمنا توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه ها در این مرکز خرید تمایل دارند که بلافاصله با تخفیفات بزرگ شروع به کار کنند در حالی که برخی دیگر تخفیفاتشان را در طول دوره فروش و به تدریج افزایش می دهند.

 

Galleria Vittorio Emanuel ll یکی از قدیمی ترین مراکز خرید فعال در ایتالیاست و یکی از نقاط مهم شهر میلان می باشد. این بنا در سال ۱۸۶۱ طراحی و چهار سال بعد ساخته شده است. گالریا به دلیل داشتن فروشگاه ها متعدد در زمینه پوشاک، مد، فشن و… و همچنین برگزاری قرارها ملاقات بسیار شهرت دارد.

 

I Gigli یکی از بزرگترین مراکز خرید در فلورانس ایتالیا می باشد. این مرکز خرید بزرگ که از دو طبقه برخوردار می باشد، دارای یک هایپر مارکت بی نظیر، ۱۴ رستوران با غذاها سنتی و بین المللی و بیش از ۶۰۰۰ پارکینگ می باشد.

 

3 تا از بهترین هتل های ایتالیا برای ولنتاین

هتل بزرگ ترمزو، دریاچه کومو ایتالیا

Grand Hotel Tremezzo

این هتل ۵ ستاره بی نظیر، که دارای قدمت زیادی هم می باشد، به سبکی خاص طراحی شده است و با ارائه منظره ها خیره کننده از دریاچه کومو و بلاگیو حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. از امکانات این هتل می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • سه استخر موجود در هتل به همراه سونا، سالن استراحت و وان
  • وای فای
  • تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها
  • سالن ورزشی
  • رستوران ها و کافی شاپ ها مختلف با غذاها ایتالیایی

 

هتل Villa d’Este

این هتل ۴ ستاره که دارای اتاق ها بسیار شیک و لوکس می باشد، دارای دکوراسیون و چیدمان سنتی است.

همچنین از امکانات دیگری برخوردار است، که در متن زیر به آنها اشاره کردیم.

  • فضای ناهار خوری زیبا
  • سالن کنفرانس
  • چک ورود و خروج
  • مجموعه ورزشی و تناسب اندام
  • مراقبت و نگهداری از کودک
  • کتابخانه
  • پارکینگ
  • مرکز تجاری
  • خشکشویی
  • اینترنت رایگان

 

هتل Hotel Belvedere ایتالیا

این هتل ۴ ستاره که از سال ۱۸۸۰ ساخته شده است، دارای مناظر پانوراما از دریاچه کومو می باشد. این هتل همچنین دارای باغ اختصاصی همراه با استخر است. اتاق ها و سوئیت ها آن بسیار زیبا و دل باز می باشند و تقریبا اکثر شان دارای بالکن یا تراس با مناظر باغ و دریاچه هستند. رستوران این هتل دارای یک تراس زیبا همراه با منظره عالی از دریاچه و کوه ها است.

  • پارکینگ رایگان
  • استخر، حمام ترکی، سونا، آبگرم
  • اجازه ورود به حیوانات خانگی
  • اینترنت رایگان

در قسمت بالا با سه هتل بسیار خوب و باکیفیت ایتالیا آشنا شدید، چنانچه قصد دارید ولنتاین ۲۰۲۰ را در کشوری دیگر باشید به بلاگ یابکس سری بزنید و اطلاعات هتل ها برخی دیگر از کشورها را مطالعه کنید.

فرانسه کشور هنر و زیبایی

هر ساله در ۱۴ فوریه مردم فرانسه به استقبال ولنتاین می روند و این روز را با عشق و شادی جشن می گیرند.

در فرانسه زوج ها رمانتیک با دادن گل یا هدایا کوچک، رزرو یک وعده غذا عاشقانه یا حتی یک تعطیلات آخر هفته یا سفر عاشقانه، عشق خود را نسبت به یکدیگر در ولنتاین ابراز می کنند. در این کشور، مردم اغلب دوست دارند به صورت حضوری جشن هایشان را برگزار کنند و علاقه زیادی به تبریک از طریق پیامک و نامه و … ندارند.

در روز ولنتاین گل فروشی ها و شکلات فروشی ها فرانسوی نمایشگاه بی نظیری را از مجموعه خود ارائه می دهند و همچنین اغلب رستوران ها فرانسوی به مناسبت ولنتاین منو ویژه ای از غذاها لذیذ ارائه می کنند. پیشنهاد می کنم که قبل از ولنتاین ۹۸ و یک سفر عاشقانه به فرانسه در این روز مقدس (ولنتاین) ابتدا به شناخت اهمیت این روز در فرانسه بپردازید. چراکه درک اهمیت فرهنگی این روز بسیار مهم است.

در قرون وسطی، مردم با شروع فصل جفت گیری پرندگان به دادن نامه ها عاشقانه به یکدیگر می پرداختند. حال مردم تبادل نامه و بسیاری از عاشقانه هایی را که در ولنتاین روی می دهد را ریشه در این سنت می دانند.

گردش ولنتاینی در فراسه

مراکز خرید در فرانسه

مرکز خرید BHV

این مرکز خرید نه تنها از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، بلکه تقریبا می توان گفت که شما هر چیزی را می توانید درآن جا پیدا کنید. مرکز خریدBHV در خیابان ریوولی در شهر پاریس قرار دارد. این مرکز خرید تقریبا هرساله توریست ها بسیاری را به خود جذب می کند.

 

مرکز خرید Les Quatre Temps

این مرکز خرید تقریبا ده دقیقه با مرکز شهر پاریس فاصله دارد. و بسیاری از بزرگترین فروشگاه ها برند را شما می توانید در اینجا پیدا کنید. مرکز خرید Les Quatre Temps دارای فضایی مدرن است، همچنین شما می توانید در کنار خرید کردن، به تفریح هم بپردازید. در طبقه سوم مرکز خرید، ۲۲ رستوران با غذاها بی نظیر و با کیفیت وجود دارد. در این مرکز خرید به مناسبت ها مختلف کنسرت ها ویژه ای برگزار می شود، پس توصیه می کنم که در ولنتاین ۲۰۲۰ هرگز از اینجا غافل نشوید.

 

مرکز خرید Le Bon Marché

یکی از بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در پاریس است که در سال ۱۸۳۸ تاسیس و در سال ۱۸۵۲ به صورت کامل بازسازی شده است. این فروشگاه در اصل یکی از اولین فروشگاه ها مدرن بود. جالب است بدانید که این مرکز خرید در تمام طول سال باز است.

 

رمانتیک ترین رستوران های فرانسه برای ولنتاین ۹۸

اگر ولنتاین ۹۸ را در فرانسه هستید، حتما به رستوران ها این کشور سری بزنید و با عشقتان از خوردن غذاها فرانسوی لذت ببرید. در این جا یابکس قصد دارد که شما را به تعدادی از این رستوران ها ببرد.

رستوران Septime

این رستوران در سال ۲۰۱۱ در شهر پاریس افتتاح شد. غذاهایی که در این جا سرو می شود، اغلب همگی خوش طعم و پرطرفدار است. رستوارن Septime در حال حاضر دارای رتبه یک در فهرست منوها محبوب است. احتمالا اگر شما و عشقتان بخواهید ولنتاین ۹۸ را به این رستوران بروید حتما باید از چند هفته قبل میز خود را رزرو کنید.

 

رستوران Garance

این رستوران غذاها بی نظیری را با سبزیجات و گوشت گاو و همچنین محصولات بسیار تازه سرو می کند. رستوران Garance بسیار محبوب و پرطرفدار است. غذاها این رستوران پرچاشنی و با دقت و ظرافت بسیار زیادی در ظروف بسیار زیبایی چیده شده اند. یابکس پیشنهاد می کند که چنانچه ولنتاین ۹۸ را به این رستوران رفتید، از نوشیدنی آن هرگز غافل نشوید.

 

رستوران Verjus

اگر تمایل دارید که غذاها فرانسوی-آمریکایی را تجربه کنید، حتما سری به این رستوران بزنید. منو این رستوران بصورت فصلی و روزانه تغییر می کند. Verjus دارای لیستی از شراب ها و نوشیدنی ها بی نظیر است .قیمت ها این رستوران به طرزی شگفت آور پایین است.

 

موزه

موزه لوور

حتما شما هم به محض اینکه حرف از جاذبه ها گردشگری فرانسه می شود، نام این موزه را به یاد می آورید. این موزه زیبا که بزرگترین موزه هنر جهان است، یک بنا تاریخی در مرکز شهر پاریس است. در این موزه بیش از ۳۸۰۰۰ اثر قدیمی و با ارزش ماقبل تاریخ تا قرن ۲۱ یافت می شود. موزه لوور در سال ۲۰۱۸ به عنوان پر بازدیدترین موزه هنر جهان با تعداد زیادی بازدیدکننده معرفی شد.

 

موزه petit palais

این موزه که در پاریس قرار دارد، در سال ۱۹۰۰ ساخته شده است و هم اکنون موزه هنرها زیبا این شهر است. در اطراف این موزه یک حیاط و یک باغ هشت ضلعی قرار دارد. این موزه به دو بخش با دو سری اتاق موازی و مجزا تقسیم شده است. کف این موزه با موزاییک ها بسیار زیبایی کاشی کاری شده است و دیوارهایش با سنگ مرمر اندود شده اند.

 

سخن آخر

اکنون که با دو کشور فرانسه و ایتالیا و جاذبه ها گردشگری آن ها آشنا شدید، یابکس پیشنهاد می کند که ولنتاین ۹۸ را کمی متفاوت تر از سال ها گذشته جشن بگیرید و عشقتان را سورپرایز کنید. جمله معروفی هست که می گوید: بهترین هدایا ولنتاین آن هایی هستند که ما خودمان با عشق و علاقه می سازیم.

پس همین الان در یابکس بهترین موتور جستجو رزرو بلیط هواپیما، خود را برای ولنتاین انجام دهید. درصورتی هم که قصد سفر به کشورها دیگر را دارید به لینک ها زیر مراجعه کنید تا هم با دیگر نقاط جهان و هم نحوه رزرو بلیط هواپیما آشنا شوید.

در انتها از شما بی نهایت ممنونیم که تا پایان این مقاله، یابکس را همراهی کردید. چنانچه برنامه یا نظری برای ولنتاین ۹۸ دارید، حتما در قسمت پایین یادداشت کنید.

گردشگری...
ما را در سایت گردشگری دنبال می کنید

برچسب : ولنتاین 98, ,ولنتاین 2020, ولنتاین 98 و یک سفر عاقانه, کادو ولنتاین, یابکس, نویسنده : نگین زبید macansafar بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 22 / 10 / 1398 ساعت: 13:48

 

ولنتاین 98 در روسیه , کادوی ولنتاین , سفر عاشقانه , شهر مسکو , هتل Kaccado Plaza , روسیه
ولنتاین 98 در روسیه , کادوی ولنتاین , سفر عاشقانه , شهر مسکو , هتل Kaccado Plaza , روسیه

ولنتاین ۹۸ در روسیه فرصتی خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن احساسات واقعی خود با عشقتان است. مردم روسیه به مناسبت جشن ولنتاین به یکدیگر گل می دهند و در واقع گل دادن یکی از متداول ترین راه ها ابراز علاقه در این کشور است.گل سرخ که نمادی از عشق و علاقه عاشقانه است، یکی از پرطرفدارترین گل ها برای ولنتاین در این کشور است.

علاوه بر آن شکلات، آب نبات و کارت تبریک محبوب ترین کادو ولنتاین هستند. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با جشن ولنتاین در کشور روسیه، مقاله ولنتاین ۹۸ در روسیه را تا پایان همراهی کنید.

در روسیه مرسوم است که در شب ولنتاین شامی عاشقانه تدارک دیده شود خواه این شام یک شام خانگی باشد، خواه در یک رستوران شیک و مجلل سرو شده باشد. به همین منظور یابکس شما را با خود به تعدادی از بهترین رستوران ها این کشور می برد.

رستوران های روسیه برای ولنتاین

رستوران PLOV

این رستوران که در مرکز شهر مسکو قرار دارد، شما را با لیست ویژه ای از غذاها و نوشیدنی ها دلپسند و البته ساده روسی سوپرایز خواهد کرد. غذاهایی که بدون شک با هر طبع و سلیقه ای سازگار است رستوران PLOV، نما و دیزاین بسیار زیبایی دارد. جالب است بدانید که قیمت ها این رستوران به قدری پایین است که شما حتما با دیدن صورت حساب خود شگفت زده خواهید شد.

 

رستوران Navruz Restaurant

این رستوران که در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد، یکی از بهترین رستوران ها روسی است که غذاها متنوعی را سرو می کند. همچنین در منو این رستوران حلال بودن غذا مشخص شده است پس اگر در طول سفر این مسئله ذهن شما را به خود درگیر کرده است دیگر نگران نباشید.

 

رستوران Tandoori Nights Restaurant

اگر شما هم عاشق غذاها هندی هستید، پیشنهاد می کنم که حتما به این رستوران سری بزنید. این رستوران که در سنت پترزبورگ قرار دارد، حتما با عطر و بو خود شما را شگفت زده خواهد کرد. غذاها این رستوران هندی همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اگر قصد دارید که عشقتان را در ولنتاین ۹۸ سورپرایز کنید، حتما با بردن او به یک رستوران هندی در روسیه این اتفاق خواهد افتاد.

 

بهترین مراکز خرید روسیه در ولنتاین ۹۸

مطمئنا شما هم می دانید که کادو ولنتاین، بخشی جدایی ناپذیر از جشن ولنتاین است. در این قسمت یابکس راه را برای شما کمی هموار می کند و شما را با خود به برخی از مراکز خرید روسیه می برد.

مرکز خرید Atrium Mall

چنانچه به دنبال خرید راحت و آسان هستید، پیشنهاد می کنم که حتما سری به مرکز خرید Atrium Mall بزنید چراکه تقریبا می توان گفت که تمام شرایط مهیاست برای اینکه شما در کمال آرامش خریدتان را انجام دهید. این مرکز خرید از امکاناتی نظیر: پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، سینما و سالن بازی و سرگرمی کودک برخوردار می باشد.

 

مرکز خرید Moremall

این مرکز خرید که در شهر سوچی قرار دارد، دارای سه طبقه است که تقریبا بیش از ۳۵۰ فروشگاه و کافی شاپ را در خود جای داده است. همچنین شما می توانید در این مرکز خرید چندین مکان مناسب برای سرگرمی کودکانتان پیدا کنید. مرکز خرید Moremall سالانه گردشگران زیادی را برای خرید به خود جذب می کند. ضمنا در این مرکز خرید یک سینما بسیار بزرگ هم وجود دارد.

 

مرکز خرید Metropolis

مرکز خرید Metropolis که در مسکو قرار دارد، یک مرکز خرید چند منظوره است که شامل سه ساختمان اداری کلاس A ، یک پارکینگ چند طبقه و همچنین دارای یک هایپر مارکت بسیار بزرگ، بوتیک ها و مغازه ها متنوع و متعدد، یک رستوران با ظرفیت ۳۸۰ صندلی و همچنین رستوران ها و کافی شاپ ها مختلف دیگر، ۱۲ سالن سینما و یک مرکز تناسب اندام است.

ولنتاین ۹۸ میهمان هتل ها روسیه

حال به نظر می رسد که بعد از مدت زمان زیادی که به صرف شام و خرید و تفریح پرداختید، در این فکر باشید که کمی استراحت کنید. یابکس به همین منظور شما را با تعدادی از هتل ها روسیه آشنا خواهد کرد.

هتل Savoy

این هتل ۵ ستاره بسیار زیبا که در قلب مسکو قرار دارد، بیش از یک قرن است که بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و تاریخ پایتخت است. در اطراف هتل Savoy بناها تاریخی و موزه ها، سالن ها تئاتر، رستوران ها فانتزی و شیک قرار دارد. مبلمان این هتل چوبی به سبک ایتالیایی طراحی شده است.

تمام روتختی ها آن از پارچه طبیعی می باشد. همه اتاق ها این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، اینترنت و تلفن هستند.

 

هتل Chekhoff

این هتل ۵ ستاره که در واقع می توان گفت، یکی از بهترین هتل ها شهر مسکو است. از امکانات بی نظیری برخوردار است همچنین معماری آن به شیوه مدرن می باشد. شما در هتل از امکاناتی نظیر: تهویه هوا، مینی بار، چای و قهوه، گاوصندق، تور پیاده روی، خودپرداز، تور تفریحی و کافی شاپ ها و رستوران هایی همراه با منو روسی برخوردار هستید.

هتل Chekhoff تقریبا ۳ دقیقه با مترو فاصله دارد. این هتل برای کسانی که به تئاتر و هنر و فرهنگ علاقه مندند، انتخاب بی نظیری است.

هتل Kaccado Plaza

این هتل ۴ ستاره که در مرکز شهر مسکو قرار دارد، حدودا ۱۰ دقیقه با مترو فاصله دارد. هتل Kaccado Plaza دارای دو رستوران و یک بار می باشد که شما می توانید غذاها و نوشیدنی ها فوق العاده ای را در منو که در اختیارتان قرار می دهند، بیابید.

همچنین این هتل دارای خدمات ۲۴ ساعته به میهمانان می باشد. از دیگر امکانات هتل Kaccado Plaza می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، سالن اجتماعات، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی اشاره کرد.

 

جمع بندی

در سفر کوتاهی که با یابکس به روسیه داشتیم تلاش کردیم که شما را با این کشور زیبا و توریستی آشنا کنیم. چنانچه تمایل دارید که با نحوه رزرو بلیط هواپیما به مناسبت ولنتاین ۹۸ در روسیه آشنا شوید، حتما به بلاگ یابکس مراجعه کنید.

ضمنا در صورتی که نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ممنون که تا پایان این مقاله با یابکس همراه بودید.

گردشگری...
ما را در سایت گردشگری دنبال می کنید

برچسب : ولنتاین 98 در روسیه, ,سفر عاشقانه در ولنتاین, یابکس, کادو ولنتاین, ولنتاین 98, نویسنده : نگین زبید macansafar بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 22 / 10 / 1398 ساعت: 13:08